Tribus Financial Services is ingeschreven bij de Kvk!

Tribus Financial Services per vandaag officieel!

 

De oplossing voor al jouw financiële, fiscale en HR-vraagstukken!

Boekhouden kan ook voor jou simpel en leuk zijn als klant van Tribus Financial Services!

 

Met trots kunnen we melden dat Tribus Financial Services vanaf vandaag officieel geregistreerd is bij de KvK! De afgelopen weken hebben wij al veel voorwerk gedaan, zoals het schrijven van een ondernemingsplan, het bouwen van een website, het ontwerpen van een logo en visitekaartjes, het aanspreken van ons netwerk en het kiezen van een geschikt boekhoudpakket. Nu kunnen we aan de slag om eenmanszaken en MKB-bedrijven te bedienen op het gebied van de financiën, fiscaliteit en/of HR.

 

Waarom Tribus Financial Services?

Tribus Financial Services is opgericht met het doel om innovatiever en transparanter te zijn dan de gemiddelde “oubollige” boekhouder of administratiekantoor. Na veel gesprekken te hebben gevoerd met MKB ondernemers kwamen wij erachter dat realtime inzicht van de belangrijkste kengetallen en de administratie gemist werd. Ook een proactieve benadering, tijdige aanlevering van cijfers en jaarverslagen en transparant werken, zijn regelmatig niet naar tevredenheid van de MKB ondernemer. Daarom willen wij een oplossing bieden voor de bedrijven die realtime inzicht willen met een proactieve en transparante manier van communiceren. Zodat jij als ondernemer geen zorgen meer hebt over de financiële en/of fiscale zaken binnen jouw onderneming. Altijd fijn als je dagelijks je kosten en baten realtime kan inzien! Ook kunnen wij indien gewenst de HR-werkzaamheden uit handen nemen, zoals de loonadministratie, het contractbeheer of de werving & selectie. Op deze manier kunnen we een specifiek of breed pakket aanbieden dat aansluit bij elke zzp’er of MKB’er.

 

Wat kunnen we bieden?

Tribus Financial Services kan meerdere werkzaamheden en/of taken uit handen nemen. Daarnaast kunnen wij ook interim opdrachten vervullen. Door relatief lage overheadkosten kunnen wij zeer scherpe tarieven aanbieden, met ruime ervaring in een breed scala van specialismen. Met tezamen 14 jaar werkervaring hieronder een greep uit onze specialismen:

 

 Jaarrekening opstellen;

 Financiële controles uitvoeren;

V  BTW aangiftes indienen;

V  Aangifte inkomstenbelasting;

V  Loonadministratie uitvoeren;

V  Personeel werven (breed netwerk);

V  Fiscale of HR vraagstukken;

V  Financiële administratie.

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Thomas (maandag, 01 oktober 2018 14:28)

    Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe onderneming! Leuk om te lezen hoe jullie op het idee zijn gekomen :)

  • #2

    Erik (maandag, 01 oktober 2018 14:39)

    Gefeliciteerd! Heb mogelijk interesse in jullie diensten, wil namelijk overstappen van accountant/boekhouder.
    Heb net mijn contactgegevens achter gelaten op de contactpagina.