Op naar de mijlpaal van 100 klantrelaties in 2019!

De eerste weken vol koude acquisitie, netwerken, plannen uitschrijven en uitrollen, heeft ons inmiddels doen beseffen dat we een goede keuze hebben gemaakt. Onze dienstverlening slaat aan en we ervaren dat wij een toegevoegde waarde kunnen bieden voor MKB’ers. Inmiddels zijn er circa 60 financiële en/of fiscale maandelijkse pakketten afgesloten met onze klantrelaties. Daarnaast verzorgen we voor een vijftiental werkgevers, plusminus 350 werknemers, de salarisadministratie en wordt voor een achttal bedrijven structureel het recruitment voor lastig in te vullen vacatures verwezenlijkt. Met onze financiële, fiscale en/of HR pakketten kunnen wij onze klantrelaties op een breed scala bedienen. Daarnaast kunnen we met onze drie specialismen aansluiten op specifieke behoeftes van grotere BV’s .

 

Kwartaal 1 is nog niet eens ten einde, desondanks gaan we 40% meer omzet in 2019 realiseren dan vooraf geprognotiseerd is, indien we enkel onze huidige klantrelaties in de berekening meenemen en potentiële toekomstige klantrelaties nog even buiten beschouwing laten. Super goed nieuws natuurlijk! Wat we nog mooier vinden, zijn de ontvangen complimenten van onze huidige relaties ten aanzien van onze services (bijna altijd binnen 24 uur inhoudelijke reactie, concrete fiscale oplossingen en tips, administraties doordeweeks elke 24 uur bijgewerkt), de geautomatiseerde processen ten opzichte van de eerdere situatie, ons proactieve advies en dat alles voor een betere prijs.

 

Coming soon…

 

Nog een nieuwtje! Per 1 april 2019 gaat Tribus Financial Services een kantoorruimte betrekken. Een mooie stap naar verdere professionalisering. Wij zijn hier dan ook erg blij mee! In potentie kunnen wij 8 tot 10 werkplekken inrichten binnen deze ruimte. Vanaf september willen we dan ook onze eerste stagiaire verwelkomen. Daarnaast verwachten we binnen een jaar onze eerste medewerker(s) aan te nemen. In het gebouw zijn mooie faciliteiten aanwezig, zoals vergaderruimtes, een restaurant en parkeerruimte.

 

Is het dan alleen maar zonneschijn?

 

Zeker niet! Ondernemen begint bij hard werken, vaak “nee” te horen krijgen en je eigen dienstverlening finetunen vanuit de wensen van je eigen klantrelaties. Je leest en hoort geromantiseerde verhalen van ondernemers ten aanzien van omzet, flexibiliteit en het bepalen van je eigen werkwijze. Alleen staat hiertegenover dat je ook vooral productie moet draaien, als onderneming een meerwaarde moet kunnen bieden en je meer verantwoordelijkheid draagt dan een doorsnee medewerker in loondienst.

 

Wij kunnen trots zijn dat we na een aantal maanden al een mooie buffer hebben kunnen opbouwen. Het blijft natuurlijk zaak om hard te werken, ons servicelevel te behouden en onze dienstverlening verder te verbeteren. Kortom, hard werken wordt in ieder geval bij ons beloond, maar het komt zeker niet aanwaaien. Doen wat energie oplevert, geeft veel voldoening en is een aanrader voor iedereen! Tot slot is een goed idee een mooi begin, maar is het goed uitrollen, verbeteren en uitvoeren des te belangrijker. Een gouden ei wordt pas het ei van Columbus als het daadwerkelijk in werking is gesteld…

Reactie schrijven

Commentaren: 0