WIJ ZIJN WIJ?

Hans, Lotte en Mattheüs zijn in 2018 Tribus Financial Services gestart. Met veel plezier en enthousiasme helpen wij graag iedere MKB'er.  Van eenmanszaak tot onderneming met tientallen medewerkers, Tribus Financial Services kan alle financiële, fiscale en HR zaken uit handen nemen. Wij hebben verschillende kennisgebieden en specialismen, dit maakt Tribus Financial Services een zeer compleet pakket.  Tevens hebben wij een breed netwerk met specialisten binnen de financiële en HR wereld. Wij hanteren een hoog service level waarbij duidelijk communiceren en een snelle reactietijd altijd voorop staat. Tot slot kunnen wij dit voor een goede prijs aanbieden. In het onderstaande overzicht leer je ons beter kennen.  Binnenkort verwachten wij ons team te gaan versterken!

Hans Wobbes 

 

Financial Controller

 

Ruim 6 jaar ervaring met:

- Opstellen winst- en verliesrekeningen;

- Financiële controles uitvoeren;

- BTW aangiftes indienen;

- Bank- en kasboek;

- Beheren facturatieproces;

- Liquiditeitsprognoses;

- Opstellen jaarrekening;

- Verwerken financiële administraties.

 

Lotte van der Kolk

 

Accounting & Tax Advisor

 

Ruim 3 jaar ervaring met:

- Aangifte inkomsten- en vennootschapsbelasting;

- Fiscale voordelen / vraagstukken;

- Budget- en rapportage beheer;

- Analyse & advies kengetallen;

- Opstellen van managementinformatie;

- Salarisadministraties verwerken;

- Contractbeheer in- en uitstroom documenten;

- Verwerken financiële administraties.

Mattheüs Nubé

 

HR & Operations Advisor

 

Ruim 7 jaar ervaring met:

- Werving & Selectie;

- Recruitment via diverse kanalen;

- Gespecialiseerd in employer branding;

- Voortgang- en evaluatiegesprekken;

- HR beleid opstellen en beheren;

- Aansturen van afdelingen;

- Opstellen KPI's en/of doelen;

- Beheren van salarisadministraties.