De boekhouding uitbesteden?
Realtime inzicht in de boekhouding
Proactief fiscaal advies
Automatisering van processen
All-in HR partner
De boekhouding uitbesteden? Tribus Financial Services is met ruim 300 klanten hét boekhoudkantoor van Groningen en omstreken. Wij verzorgen dagelijks de boekhouding van diverse ondernemingen. Van ZZP’ers tot aan BV’s met tientallen medewerkers. Wij vinden daarin korte lijnen, kwaliteit leveren en proactief financieel en fiscaal advies geven belangrijk. Onlangs zijn wij door onze klanten met een gemiddeld rapportcijfer van een 9,1 beoordeeld. Meer informatie? We plannen graag een vrijblijvend oriënterend gesprek met je in!
Sinds dag één hebben wij de ambitie om in Groningen en omgeving een boekhoudkantoor in combinatie met een HR dienstverlening uit te rollen. Wij kunnen de boekhouding verzorgen, de HR taken oppakken of een all-in partner worden. Wij onderscheiden ons in een accurate boekhouding met realtime inzicht en schromen niet om alle fiscale voordelen aan te kaarten. Daarnaast houden wij van een persoonlijke relatie met een goede bereikbaarheid. Wij zijn ingesprongen op het gat tussen de klassieke “oude” boekhouder met papieren dossiers én de grote, dure en minder persoonlijke accountantskantoren.
Vrijwel iedere ondernemer zal het herkennen: in de late avond of de weekenden nog even de boekhouding bijwerken. Wellicht één van de minst geliefde en meest ingewikkelde aspecten van het ondernemer zijn. Veel liever zouden we onze tijd besteden aan onze core business, toch?
Simpel en niet tijdrovend! Wij willen altijd voorkomen dat onze klanten veel werk hebben van de financiële administratie. Tribus Financial Services werkt met de digitale boekhoudingsoftware Exact Online en onze klanten hoeven enkel inkoop- en verkoopfacturen te fotograferen via de gebruiksvriendelijke Exact Online app. Verder doen onze boekhouders alles!
Wij verwerken de facturen binnen 24 uur en jij kan zorgeloos ondernemen. Een rapportage nodig? Geen probleem, wij draaien vanuit een realtime inzichtelijke boekhouding dezelfde dag nog een rapportage uit. Pas je alle fiscale aftrekposten wel toe? Geen zorgen, wij verwerken dit structureel en checken alle gebruikelijke aftrekposten zodat je geen fiscale voordelen misloopt. Kortom, zoek jij de leukste en beste boekhouder van Groningen? Neem contact op en ervaar het zelf!
Het belang van een volledige en juist ingerichte en gevoerde administratie is onder andere dat je inzicht krijgt in het reilen en zeilen van jouw onderneming. Met de keuze om jouw boekhouding uit te besteden bij Tribus Financial Services ben je er van verzekerd dat alle administratieve rompslomp tot het verleden behoort.
Wij zorgen ervoor dat jouw boekhouding wordt ingericht en bijgehouden, van het bijwerken van de in- en verkoopfacturen tot aan het bijwerken van de activastaat, van het opstellen van de jaarrekening tot aan het indienen van vennootschaps- en inkomstenbelasting. Wij verzorgen de boekhouding van a tot z.
Wij geloven niet in vaste pakketten met standaard prijzen. Wij gaan graag het gesprek aan en bespreken samen de behoeftes. Vanuit daar bepalen we de taken die wij op gaan pakken voor jouw onderneming. Op basis van het aantal mutaties, taken en de rechtsvorm maken wij een offerte op maat. Wij zijn daarin transparant in de communicatie en hanteren competitieve prijzen. Onze klanten geven ons de hoogste cijfers op kwaliteit, bereikbaarheid, snelheid en prijs! Meer weten? Wij komen graag bij jullie langs of nodigen je uit bij ons in Groningen!
Realtime inzicht in de boekhouding
Proactief fiscaal advies
Automatisering van financiële & HR processen
Kwaliteit en ervaring voor de juiste prijs
Voor de eenmanszaak of vof
• Toegang tot je eigen Exact online portaal;
• Financiële administratie;
• BTW aangiftes;
• Jaarcijfers en de bespreking van de jaarcijfers;
• Aangifte inkomstenbelasting/ aangifte vennootschapsbelasting;
• Proactief advies op financieel en fiscaal gebied.
Voor een BV
• Toegang tot je eigen online portaal (Nmbrs);
• HR advies op maat;
• Salarisadministratie;
• Contractbeheer met toegang tot alle personeelsdossiers;
• Hulp bij beoordeling-, verzuim- en ontslagvraagstukken;
• Optioneel: Recruitment;
• Proactief advies op HR gebied;
Voor een BV
• Toegang tot je eigen online portaal met realtime inzicht;
• Financiële administratie en BTW;
• Opstellen en bespreking van de jaarrekening;
• Aangifte IB/ vennootschapsbelasting;
• Hulp bij alle HR vraagstukken;
• Salarisadministratie en contractbeheer;
• Proactief advies op financieel, fiscaal en HR gebied;
• Opstellen rapportages en begrotingen;