tribus logo

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes

Bel ons > Mail ons >

Gemotiveerde medewerkers in coronatijd
11 mei 2020

Gemotiveerde medewerkers in coronatijd

Bij ruim 30% procent van de bedrijven ondervinden nieuwe medewerkers problemen tijdens de eerste weken bij de nieuwe werkgever. Wij denken dat dit aantal in deze bijzondere tijd nog hoger ligt. Hoe verwelkom je een nieuwe medewerker op de juiste manier en hoe geef je leiding op afstand? Onderstaand een voorproefje van onze beste tips:

- Digitale communicatie, tips en trucs;
- Onboarding inclusief videoboodschap en online rondleiding;
- Doelen via Agile werken;
- Infographic checklist voor nieuwe medewerkers;
- Dagelijkse dagstarten/video stand-up;
- Gezellige virtuele weekafsluiting met een borrel of pubquiz;
- Nieuwe projecten en kansen benutten.

 

Ben je nieuwsgierig naar deze handige tips inclusief concrete praktijkvoorbeelden over hoe jij dit kunt toepassen? Klik dan op de onderstaande knop en download onze paper!

DOWNLOAD HIER DE WHITEPAPER

Voor diverse bedrijven in de E-commerce, IT, marketing en sales helpt Tribus Financial Services bij het HR traject. Van recruitment, salarisadministratie, onboarding, HR verlof- en verzuimadministratie en HR-advies. Meer weten? Laat dan direct een berichtje achter via ons contactformulier.

 

 

Accounting & HR pakketten

 

Boekhouding

Voor de eenmanszaak of vof

• Toegang tot je eigen Exact online portaal;

• Financiële administratie;

• BTW aangiftes;

• Jaarcijfers en de bespreking van de jaarcijfers;

• Aangifte inkomstenbelasting/ aangifte vennootschapsbelasting;

• Proactief advies op financieel en fiscaal gebied.

HR

Voor een BV

• Toegang tot je eigen online portaal (Nmbrs);

• HR advies op maat;

• Salarisadministratie;

• Contractbeheer met toegang tot alle personeelsdossiers;

• Hulp bij beoordeling-, verzuim- en ontslagvraagstukken;

• Optioneel: Recruitment;

• Proactief advies op HR gebied;

Accounting & HR

Voor een BV

• Toegang tot je eigen online portaal met realtime inzicht;

• Financiële administratie en BTW;

• Opstellen en bespreking van de jaarrekening;

• Aangifte IB/ vennootschapsbelasting;

• Hulp bij alle HR vraagstukken;

• Salarisadministratie en contractbeheer;

• Proactief advies op financieel, fiscaal en HR gebied;

• Opstellen rapportages en begrotingen;

Bel ons: +31 5 02 053 039 Mail ons: info@tribus-financialservices.nl